woensdag 27 oktober 2010

Cup of tea

Nou, een cup of tea kan ik wel gebruiken, wat een grauwe dag is het hier! Het lijkt maar geen licht te willen worden!

Deze keer geen kaart van mij, maar een labeltje! Ik ben erg druk met het opruimen en reorganiseren van mijn hobbykamertje en daarom was ik maandag bij de Ikea (om een kast uit te zoeken). Daar zag ik deze labeltjes tussen de kerstspullen. Ik heb de achtergrond gestempeld met Versamark en een Hero Arts background stempel, het theezakje en de tekst zijn van Unity. Het papier waarmee ik het theezakje heb "versierd" is van Basic Grey.

Als het goed is is mijn kamertje eind van de week klaar, dan zal ik proberen wat foto's op mijn blog te plaatsen!

Fijne dag iedereen!

6 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, je labeltje! Schattig dat theezakje. Ook toevallig, ik heb er deze week zes staan maken.Nog niet helemaal af.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marit,
    Een heel lief labeltje. Leuke tekststempel!
    Ben benieuwd naar je kamer (-:
    Fijne avond en nog veel label-inspiratie!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, wat is hij leuk geworden, dat theezakje is zo ontzettend geinig! Leuk gemaakt! Mijn vlinderkaart was nog met stempels van jou gestempeld, maar ik heb ze toch ook voor 5,- - koopje - besteld voor mezelf via Hyves, want ik vind ze zooo mooi!
    Ik heb je net gemaild om wat af te spreken om je kamertje helemaal op orde te maken! Spannend!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke label! Succes met het opruimen van je hobbykamen.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk labeltje!
    Wou dat ik ook kon zeggen dat ik alles opgeruimd had maar het tegendeel is waar!
    Heb een grote puinhoop!
    Maar ja alles op zijn tijd zal ik maar zeggen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief! Heel mooi gedaan ook Marit, mag ik vragen hoe je dat knoopje bovenaan vastgemaakt hebt, dat geeft zo'n leuk efect!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen