vrijdag 17 juni 2011

Dubbel

Oh, het is alweer vrijdag vandaag! Wat vliegen de weken om....Vandaag doe ik mee aan de challenge van Waltzingmouse! Ik heb hiervoor twee kaartjes gemaakt. Het was voor mij de eerste keer dat ik met een schets werkte, en het is me eigenlijk best goed bevallen! De eerste kaart is deze:

Ik heb hiervoor verschillende stempelsets gebruikt: Frame it, Off Beat Backgrounds en de Dainty Doilies large set (tekst). Het papier (Oranjeroze vlak en cupcakjes) is van Basic Grey. De cupcakjes heb ik gekleurd met copics en stickles.

En, dankzij een idee van mijn man, de tweede kaart:
Hiervoor heb ik de boompjesstempels van de set "Teeny trees" samen met de onderkant van de cupcakes (Frame It) omgebouwd tot luchtballonnen. De achtergrond heb ik gemaakt met Distress inkt en de tekst is van de set "Say it with style".

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden!

9 opmerkingen:

  1. Nou, de bovenste kaart is ook al zo leuk! Veel succes met de challenge. Het zijn kanshebbers!!
    Fijne vrijdag,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om zo luchtballonnen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super dat je ook mee doet met de Waltzing Mouse Challenge!! Ik vind ze allebei geweldig geworden. De eerste is mijn favoriet, leuk met die drie strepen op de achtergrond zo, maar het idee voor de ballonnen vind ik ook geweldig!! Voor mij ben jij de winnaar!!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. two great cards!! LOVE those hot air balloons... genius!! thanks for joining us this week at the WMSC! : )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Both super cards - I love the way you've made your hot air balloons! But my favourite is the cupcakes! Yummy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Marit, ik vind ze allebei echt GE-WEL-DIG mooi!! Veel succes, je maakt vast een heel goede kans!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stijl! Wat een leuke kaarten, allebei! Hier moet je er echt tig van maken want ze zijn súper!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind beiden super. Maar blauw is mijn favoriete kleur en ik vind het gebruik van de Teeny Trees stempels echt briljant!

    Ik hoop dat je wint; het is zo mooi en origineel bedacht!

    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn 2 prachtige kaarten Marit!
    Heel veel succes met de challenge.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen