maandag 20 februari 2012

Blogaward en een Valentijnsmonster!

De nieuwe week is weer begonnen! Vorige week was het Valentijsdag en werd ik verrast met een lieve award van Joyce. Ga zeker eens kijken op haar blog, ze blogt nog niet lang maar haar creaties zijn super, ik ben fan! Heel erg leuk om zo in het zonnetje gezet te worden, dankjewel Joyce! Ik geef de award niet door, want ik kan gewoonweg niet kiezen aan wie....



Op Valentijnsdag maakte ik uiteraard nog een kaart voor mijn allerliefste...met de geweldige monsterstempel van Paper Smooches.

Zo lief als ik bedoelde kwam de kaart niet helemaal over want zijn eerste opmerking was: "Vind je mij een monster?". Maar uiteindelijk was hij er blij mee, gelukkig!

Deze week ga ik lekker genieten van en met mijn kleine boef, en ik heb ook nog twee leuke uitjes gepland staan: naar de musical Wicked en een dagje shoppen in Deventer (iemand leuke winkeltips?). Fijne week gewenst!

10 opmerkingen:

  1. Hihi, moest wel lachen om de reactie van je vriend! Zei je niet, ja, maar wel een héél lief monstertje! Ik vind het een schatje!
    Ik ben niet bekend in Deventer. Leuke dingen allemaal, veel plezier!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat met je award
    leuke kaart ! grappig
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, idd mannen. Ik vind het wel een heel leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begon ook wel even te grinniken over de reactie. Kan me die ook wel voorstellen maar het is wel een heel lief monstertje hahaha. Gave kaart Marit!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ja..erg leuk! Jouw lieve monster! Gaaf kaartje, Marit!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, tof! Ha ha, monsters zijn toch ook leuk?! Zeker als het zulke grappige, lieve knuffelmonsters zijn! Ik vind hem super! Leuk gedaan! Nu heb je alleen gister zeker niet meer het kaartje voor de Sparks challenge gemaakt? Oh oh... Ik vond het een super dag zo samen! Echt genieten! Vandaag was ik nog thuis, maar morgen moeten we er maar weer doorheen en eens goed in gesprek! Ben benieuwd! Bedankt voor je lieve woorden!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, je arme man...
    Het is toch een schattig monstertje, hihi
    Errug leuk kaartje weer, Marit!

    De musical Wicket lijkt me geweldig. Ik heb op Youtube de Amerikaanse versie gezien (gedeeltelijk). Met wie ga je, Roan? Is die musical al voor deze leeftijd?
    Deventer schijnt een mooi centrum te hebben. Helaas ben ik er nog nooit geweest en heb dus ook geen tips.
    Veel plezier samen!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag gedaan die award Marit, dik verdiend! Dat bewijst dit leuke kaartje maar weer, superleuk. veel plezier deze week! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha maar het is een heel lief monstertje en wat heb je het leuk gecombineerd met het lampje en de tekst! Super. Ik zie weer heel veel mooie dingen op je blog, Marit! Ik wens je vandaag een gezellige dag toe met Wendy en een heel fijn weekend! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen