maandag 9 april 2012

To be continued!

Vorige week woensdag liet ik een kaart zien met deze techniek, en toen vertelde ik dat ik er nog een ideetje mee had. Dat heeft zo uitgepakt:


Ik heb de prachtige Large Flower Background stempel van Hero Arts gebruikt. Ik had 'm een tijd geleden al gekocht maar nooit gebruikt. Ik zag er zoveel mooie kaarten mee voorbij komen, maar het lukte me niet om er iets origineels mee te verzinnen. Tot nu dus, met dez techniek. De tekststempel is trouwens ook van Hero Arts.

En, om maar meteen weer een vervolgbericht aan te kondigen....ik heb met deze stempels nog een kaart gemaakt! Andere techniek! Ik zet 'm binnenkort op mijn blog!

Fijne tweede paasdag en tot gauw!

12 opmerkingen:

  1. Eigenlijk zouden we dat vaker moeten doen, eerst eens stempels gebruiken die we nog noit gebruikt hebben ;)) ik vind deze kaartmerg mooi van kleur, stempel, geheel, mooi Marit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Je eigen achtergrond gemaakt!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, Marit! Ziet er heel gaaf uit! De kleuren spatten van het scherm af! Benieuwd naar de volgende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, Marit! Prachtig die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke techniek! Hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan met de achtergrond Marit, echt een top kaart!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooi! Ziet er bijzonder uit zo, bijna een soort aqaurelachtigeuitstralimg. Super!
    Groetjes, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat weer mooi gedaan!
    Je CAS kaartje was ook tof!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig, ik kan weer reageren vanaf mijn mobiel. Superkaartje, mooie stempel en mooi met die doorlopende, zachte maar vrolijke kleuren. Ben benieuwd naar de volgende creatie. Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb net even gekeken naar de link en de techniek ziet er super en makkelijk uit. Jouw kaart ziet er geweldig uit. Wat heb je dat mooi gedaan met de inkt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig. Gelukkig laat je het nu zien met een andere kleur embossingpoeder. Ik heb nog geen wit. Maar zo kan het dus ook.

    BeantwoordenVerwijderen