donderdag 19 juli 2012

Dylusions sprays

Ze blijven super om mee te werken! Je kunt er heel felle kleurtjes mee creeren, maar ook zachtere tinten door het deppen met een rol keukenpapier. Het laatste heb ik bij deze kaart gedaan.

Ik heb gebruik gemaakt van een template om de swirls in de achtergrond te maken. Naast de Dylusions sprays gebruikte ik Platinum inkt van Colorbox. Later met zwarte inkt de tekst en de bloemetjes erbij gestempeld.



They are super to work with! You can create real bright colors with them, or more pastel colors when you use paper towels to pat them. That is what I did with this card.

I used a template to create swirls in the background. I also used some Platinum ink (colorbox). To finish the card I stamped the sentiment and flowers with black ink.

9 opmerkingen:

  1. Ik had wel al veel projecten gezien met de felle kleurtjes, maar wist niet dat het ook subtiel kon, wat mooi! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is helemaal top! Wat een prachtig resultaat...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan, vooral die swirls op de achtergrond vind ik er mooi uitkomen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het leuke aan deze techniek vind ik dat je telkens een ander effect en uitstraling krijgt. Het kaartje is weer mooi en de tekst zet mij tot nadenken.
    being busy = happiness (moet ik dan toch maar aan die altijd weer verveldende huishoudelijke klusjes toegeven?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en knap hoe je alle technieken toepast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ze de spray meer verschijnen op blogs. Word nieuwsgierig. Het effect vind ik echt prachtig zeg! Hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Lekker artsy geworden! Deze stempels zijn hier perfect bij! Mooi gedaan!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen