vrijdag 20 juli 2012

Inspired by...Hero artists

Goedemorgen! Vandaag alweer een kaart van mij (dat krijg je van dat regenachtige weer ;-)), ditmaal om mee te doen aan de challenge van "A blog named Hero".: een kaart maken die geinspireerd is op een kaart van een Hero Arts artist. Een kaart uitzoeken was moeilijk! Want er zijn zoveel mooie! Uiteindelijk koos ik een kaart van Kelly Rasmussen, en dit is mijn versie:

Designpapier van Basic Grey (Plumeria), de Hero Arts bloem erop gestempeld nadat ik deze had ingekleurd met distress markers. De tekst en het lintje maken de kaart af.

Dit is het origineel van Kelly Rasmussen: Mijn kaart komt er niet bij in de buurt uiteraard, maar ik heb wel een hoop lol gehad bij het maken!



Hi there! Another card from me today (that's because of the rainy weather here, craft-weather ;-)). This card is my entry for the challenge of "A Blog named hero", to make a card that is inspired by a Hero Arts artist. Choosing one card was very difficult, there are so much beauties! Eventually I chose a card designed by Kelly Rasmussen.

For my card I used some Plumeria papers of Basic Grey and stamped the Hero Arts flower on it. I first colored the flower with my distress markers before stamping it. The sentiment and little bow finish the card. Not anywhere near the fantastic cards of Kelly, but at least I had a lot of fun making it!

10 opmerkingen:

  1. Nou, nu doe je jezelf te kort! Leuk dat je het origineel erbij plaatst. Ik vind je kaart erg mooi, en heel goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZEKER evenwaardig, zoniet mooier! De roos komt zo mooi uit op het dessin papier! Heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel geslaagd! Knap gedaan Marit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jouw kaart ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jou kaart erg mooi gelukt hoor Marit! Prachtige stempel. De twee originele kaarten zijn idd prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In de buurt of niet, jouw versie is ook erg mooi. En nog bedankt voor die geweldig mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk komt jouw kaart er in de buurt! Die is ook prachtig!! Leuk om dat achtergrondpapier te gebruiken en mooie kleuren samen!!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i can definitely see your inspiration, great job!

    Visiting from ABNH Challenge
    xo, Kristina
    Come by and visit sometime!
    www.pearlgateway.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind jouw kaart erg mooi, eigenlijk nog mooier dan de kaarten die als inspiratie hebben gediend ;) Het achtergrondpapier en de distressstains op de stempel passen perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen