zaterdag 1 september 2012

MCSC Challenge #8: Let's...

BINGO!

Oei, dit is een uitdagende challenge! Na 3 (mislukte/niet aan de bingo-regels voldoende) pogingen is dit mijn kaart:


Ik koos uit de Bingo voor Roze-stans/pons-kant: de vlinder is gestanst en bestempeld met een kantstempel (Designs by Ryn), de tekst Happy is ook een stans. De stralen heb ik gesponst met roze inkt op een mask van Crealies, de tekst (Unity) in roze gestempeld.


Kijk voor de spelregels en creaties van de andere DT-leden snel op het Mi Cas Su Cas-blogIk ben heel benieuwd naar je creatie, ik hoop dat je meedoet!


12 opmerkingen:

  1. Top-kaart! Lekker kleurtje en die mask vind ik geweldig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi ontwerp.
    Het lettertype van 'happy' past hier bijzonder goed bij.
    Een mooie vorm van uitdaging!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergrond! Wordt nog een hele klus lees ik, maar ga mijn best doen om weer mee te doen! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja! Geweldig!! Leuk met de swirly zonnestralen!! Word je toch gelijk vrolijk van zo, als je kijkt!! Top!!
    Liefs en fijne dag!
    Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw, ik vind deze zo mooi. Normaal gebruik ik niet graag roze, maar deze is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart! Je hebt de mask heel mooi gebruikt!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooi! De achtergrond vind ik gaaf zeg. Mooie vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marit, dank je wel voor je reactie. Ik voel er wel wat voor. Ik ga het eens bij de buurvrouw neerleggen. Je hoort / ziet nog wel wat het resultaat is geworden (ergens in december of zo als de baby geboren is).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje, prachtig gedaan! De achtergrond, de vlinder; wauw!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die stralen zijn echt helemaal goed! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen