zaterdag 6 oktober 2012

Mi Cas Su Cas Challenge #9 One of each

Goedemorgen! Vandaag (op World Card Making day!) begint een nieuwe challenge op het Mi Cas Su Cas blog: Een van elk. Deze maand zouden we van jullie heel graag een clean & simple kaart -of ander project- zien die de drie volgende eigenschappen heeft:
- 1 laag
- 1 afbeelding
- 1 sentiment

Optie, dus niet verplicht, is het thema HERFST.


Ik maakte, met mijn distress markers, mijn waterbrush, een sentiment van papertrey Ink en een stempel van Christy Tomlinson, deze kaart:


Doe je ook mee? Je hebt tot 27 oktober de tijd om je creatie in te sturen. 

This is the first Saturday of October. That means a new challenge on the Mi Cas Su Cas blog and Autumn had just begun!
This month we want to se a clean and simple card -or other project- that has the following properties:
- 1 layer
- 1 image
- 1 sentiment

An option, so it 's not required, AUTUMN.

I took my distress markers, my waterbrush, a Papertrey Ink sentiment stamp and this Christy Tomlinson girl to create my card.

Will you join this months challenge? You have until October 27th to upload your card!

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart!
    Ik vind de kleuren in het sentiment ook heel mooi gedaan!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow een schitterende kaart, ik vind de afbeelding erg mooi en de kleuren passen perfect bij de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi is die stempel en wat heb je dat prachtig gekleurd. Prachtige kaart, Marit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart en mooie kleuren
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marit! Hij is echt supermooi geworden, wat een prachtige jurk ook zo! Erg goed idee om zo met de stempel aan de slag te gaan!! Hopelijk heb je van een lekker weekend genoten! Tot snel weer!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ik vind hem echt super mooi!! Knap gedaan zeg!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de stempel prachtig ingekleurd, Marit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben gek op Chritsy's werk! Door o.a. haar ben ik met mixed media begonnen :-) Wat leuk dat ze ook stempeld heeft hè?! xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen