zaterdag 2 februari 2013

MCSC #13 Sketch time!

Goedemorgen! De eerste zaterdag van de maand, dus tijd voor een nieuwe Mi Cas challenge! En dit keer mocht ik een challenge verzinnen! Dat werd een sketch:



Ik kwam op het idee voor deze sketch toen wij afgelopen zomer in Frankrijk op vakantie waren. Ik zag daar een reclamebord en dat bleef maar in mijn hoofd zitten. Uiteindelijk werd het dus deze sketch! Mijn uitwerking, met een knipoog naar Valentijnsdag:


Eens een keer een kaart met weinig gestempel, Fancy Pants designpapier en eindelijk mijn kleine envelopjespons gebruikt! De houten hartjes haalde ik bij Xenos.

Ik hoop dat je ook een kaart/LO zult maken met deze sketch! Hou sowiezo het Mi Cas es Su Cas blog in de gaten, want binnenkort organiseren wij een bloghop voor het 1-jarig bestaan, en daar zijn leuke prijzen te winnen!

10 opmerkingen:

  1. Het envelopje is echt heel gaaf! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schets! En mooie uitwerking in pastel van jou. Erg lief dat envelopje en de hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk dat envelopje.En grappig dat je soms dingen ziet en het dan wil "vertalen" naar een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje is dit! leuke sketch ook, ik ga zeker mee doen!!
    lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitwerking Marit, super romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Met het flopje waar de hartjes zo uitfladderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat super leuk met de houten hartjes! En ook het papier past er natuurlijk helemaal perfect bij! Een hele lieve en prachtige kaart zo!
    liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje met die houten hartjes zo uit het envelopje! Mooi, zacht papier, echt een perfecte valentijnskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat envelopje schattig. Is dat een pon? Ge-wel-dig!. Je kaar tis mooi; perfect voor Valentijn met die zachte subtiele tinten. Móóóóí!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen