maandag 4 maart 2013

We gaan naar .....

Weer leuk nieuws vandaag! 2 Stampin' Up! teams hebben de handen ineen geslagen om jou te kunnen ontmoeten. Het Treasure Team en Team Utopia gaan samen naar de Knotsgekke Kaarten & Scrapdagen! Gaan we jou daar ontmoeten? Ik hoop het! 

De beurs is van donderdag 21 maart t/m zaterdag 23 maart in de Brabanthallen te Den Bosch. Wie van onze teams kom je er tegen?



Op donderdag: Agnes van team Stampin Utopia en Flora van team Treasure your Memories
Op vrijdag: Agnes van team Stampin Utopia, José en Anja van team Treasure your Memories
Op zaterdag 23 maart sta ik zelf op de beurs met Miranda van Stampin Utopia, en José en Miranda van team Treasure your Memories

Als voorpret hebben we samen een bloghop met 6 prijzen georganiseerd, we geven 6 keer een vrijkaart voor de beurs weg! Maak alvast kennis met de dames die je zult gaan zien en laat uiterlijk 15 maart een reactie achter bij elke blog om kans te maken op een kaartje. Veel kijkplezier! Op 16 maart maken we de winnaars bekend!



Honeycomb embossingfolder-Itty Bitty Banners stamps & framelits
Papillon Potpourri stamps en ponsen- Sycamore streets paper
Inkten: Island indigo-Lucky Limeade-Pool party-Calypso Coral
Whisper White cardstock
Je kunt hoppen naar:
Marit Bentvelsen-Ruarus (hier ben je nu!)

12 opmerkingen:

  1. Gefelicteerd! erg leuk nieuws! als ik er heen ga kom ik jullie zeker even bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom zeker naar Den Bosch. Kom natuurlijk ook even bij jullie kijken.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg gave samenwerking en actie!! Wie weet kom ik ook langs in de Brabanthallen. Lekker dichtbij voor mij, want over 2 weken ga ik in Den Bosch wonen! Misschien kom ik jullie daar dan wel tegen op de beurs... Nu duimen voor een vrijkaartje. Ik ben ook al volger op jouw blog, dus ik hou alles van je in de gaten :) haha... Als je wil kun je ook een kijkje nemen op mijn blog.
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart zeg!
    Leuk, de nieuwe samenwerking, zal weer andere deuren openen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een te gekke actie en prima samenwerking! Heel veel suc6. Hoop dat ik tijd vrij kan maken om langs te komen. En wat heb je weer een prachtig kaartje gepost, echt heel stijlvol. Weer een om te onthouden, mijn hard-disc raakt een beetje vol haha. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is weeral zo prachtig!!! Begin meer en meer van SU te houden ;-)
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superleuk idee. Prachtig kaartje met die vlinders; deze staan hoog op mijn su-verlanglijstje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer...de laatste blog op deze blog-hop.
    Met weer een prachtige kaart.
    Veel succes op de beurs en geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart weer Marit!! Ik zie je op de beurs!! LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke combi met die laagjes vlindertjes, en heeeerlijk vrolijk!!
    Ben benieuwd hoe het zal zijn op de beurs!! Vast zeer gezellig in elk geval!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superkaartje heb je gemaakt. Ik kom zeker langs op de beurs!!!!!!

    Fijne zondag nog.

    XX mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hier ook weer die prachtige vlinder. kan er niet genoeg van krijgen. en helemaal een mooie kaart hoor!

    groetjes miranda (miepeke)

    BeantwoordenVerwijderen