donderdag 19 september 2013

Liftchallenge # 50: You made my day!

Goedemorgen op deze druilerige morgen! Die al goed voor mij begon: met een lekke fietsband... Dus nu tijds voor iets vrolijks... Ik heb een kaart gemaakt voor de 50e Liftchallenge!

Vaak lukt het me niet om mee te doen met deze challenge, maar toen ik de nieuwe voorbeeldkaart zag kreeg ik gelijk een idee! Ik heb voor mijn kaart redelijk dezelfde kleuren aangehouden als het origineel, een prachtige kleurencombi die ik zelf niet snel zou kiezen!


Ik gebruikte Very Vanilla en Soft Sky cardstock, en de En Francais stempel met wit embossingpoeder als achtergrond. Desingpapier "Sweather Weather", een bloem uit de set "Flower Shop", gestempeld met Tangerine Tango inkt en uitgeponst met de "Pansy Punch". In het hart van de bloem een candy dot (zelfklevende brad). De tekststempel "For you" komt uit de set "Chalk Talk" en de andere twee tekstjes komen uit de set "A Dozen thougts". Het geperforeerde randje maakte ik met een stans van MFT. Nog een strik van Linen Thread om de kaart af te maken en natuurlijk de rondjes geponst, die de kaart z'n unieke vorm geven. Ik heb ook de hoekjes van de kaart afgerond. En ik vergeet bijna het glitterpapier achter de bloem te noemen; "Glimmer paper silver", ook met een stans van MFT bewerkt.

Zo, een hele opsomming! Het was een feestje om deze kaart te maken, dankjulliewel dames van de Liftchallenge voor alweer 50 challenges! Op naar de 100!

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marit, leuke verwerking van de schets joh! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuke kaart geworden ! Die bloemen zijn echt erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou lekke band is idd niet fijn...
    Maar je kaartje is Superleuk!!,
    Ik geloof dat ik ook maar eens een poging ga doen het is zo'n leuke deze keer :)
    Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik zag deze al op Facebook, maar wilde graag even op je blog reageren!
    Leuk ist ie geworden en wat leuk dat je meedoet! Heerlijke kleurtjes ook, ik vind h'm tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je meedoet Marit! Wat is je kaartje mooi geworden, mooie herfsttinten. Balen van je lekke band! Oh enne bedankt voor de tip. Heb het idee uit het filmpje direct toegepast op mijn stempel, werkt perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marit, te gek voor woorden dat ik jouw blog nog nooit heb gezien, ik herken veel uitdagingen waar ik aan mee heb gedaan. Omdat ik een wat andere route begaan varen in ons creatieve wereldje doe ik daar wat minder mee. je kaarten zien er erg leuk en prachtig verzorgd uit, ben volger geworden en die afspraak gaat er komen, leuk hoor!

    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is mijn favoriete lift! De kleuren zijn super leuk! Mijn versie komt vrijdag op mijn blog - met papier van 4 Heures 37 (-;

    BeantwoordenVerwijderen