woensdag 16 oktober 2013

Een kerstkaart en een leestip!

Goedemorgen....ik heb weer een kerstkaartje te laten zien!


Gemaakt met de Festive Flurry stempels (bestelnr. 131781, € 37,95) en diverse kleuren blauwe inkt, op het Whisper White cardstock (geweldig om op te stempelen!). Het labeltje heb ik gemaakt met de Chalk Talk stanzen. Dubbel, een keer met vellum, waarop ik de tekst (Merry Little Christmas, 131829, € 13,95) heb gestempeld, en een keer van cardstock dat ik met inkt en stempels heb versierd. Doordat het vellum doorzichtig is komt het cardstock er subtiel doorheen. Een lintje en twee belletjes maakten deze kaart af.

****Rectificatie**** 
Ik hoor zojuist dat alleen abonnees deze bijlage hebben ontvangen!

En dan nog een leestip! Vandaag ligt de nieuwe Flow in de winkel...met een bijlage van 15 pagina's van Stampin' Up!. Als abonnee mocht ik deze gisteren al ontvangen, en ik heb uiteraard gelijk een foto voor jullie gemaakt:

In de special vind je, naast veel informatie over Stampin' Up!, ook wat leuke ideetjes en een puzzel waarmee je een superprijs kunt winnen!

En dan sluit ik af met een dienstmededeling! Komende zaterdag plaats ik weer een verzamelbestelling! Wil je meebestellen, stuur me dan uiterlijk vrijdag een mail met je bestelling op kaartentaart@gmail.com. Onder de bestellers verloot ik een rol Silver ribbon, het lint dat ik gebruikte op de kerstkaart bovenaan dit blogbericht!

12 opmerkingen:

  1. Ooh ik was al naar de winkel gerend maar ze hadden de bakken nog niet-binnen,dus nog ff vol ongeduld hier wachten helaas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart die ik ook bij jou mocht maken:-), wat leuk die special! en mijn bestelling is al geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje; moet ook nodig met deze set aan de slag. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik zag deze stempelset laatst live bij Caro, mooi.
    Ik heb geen abonnement op de flow maar zal in de winkel of bieb eens kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier wel de flow maar nergens geen bijlage te zien!!!! ook niet in de winkel heb ze allemaal doorgespit!!! baal er flink van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje!! Dat verhaal over die bijlage heb je ondertussen wel meegekregen denk ik? Die hebben alleen de abonnees gehad :-((
    Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtige kaart met dat label zo en die mooie sterren op de achtergrond. Owh, en dat lint is natuurlijk ook weer super zo voor de kerst, oei oei, hi hi. Leuk dat de Flow zo'n special doet! Jammer idd dat het alleen abonnees is... Maar mag vast wel even bladeren bij jou de volgende keer :) Super mooie kaart weer!!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaart weer!!!

    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart! Gaaf gedaan! En wat leuk van SU! Zo bereik je wel gelijk een flink publiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vind ik je kaartje mooi zeg! Prachtige kleuren, en dat vellum vind ik ook zo mooi! Top! Zie je zondag, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi van kleur en wat past dat vellum er mooi bij zeg super kaartje

    BeantwoordenVerwijderen