maandag 21 oktober 2013

Gezellig wat anders..

Goedemiddag! Gisteren ben ik gezellig een dagje bij Cornelie op bezoek geweest! Na een kop thee en een stuk gevuld speculaas (mijn favoriet....) zijn we aan de slag gegaan met......kralen!

Heel wat jaartjes geleden maakte ik sieraden...alles bewaard natuurlijk en toen ik Cornelie haar prachtige armbanden zeg (en er eentje kado kreeg) begon het weer te kriebelen. Ik wilde een wrap armband maken maar over het resultaat van mijn eerste poging was ik niet tevreden. Cornelie stelde toen voor dat ik een keer haar kant opkwam, zodat ze me kon helpen...dus na wat uitleg en tips van Cornelie, een gebruik van wat van haar materialen en mijn eigen kralen kwam er dit tevoorschijn:


Ik ben zo blij met het resultaat! Na een gezellige lunch ging ik door met armband twee en tadaaa:


Nog zo'n mooierd! Ik heb de smaak weer helemaal te pakken vrees ik!!

Dankjewel Cornelie voor de gezellige dag, ik hoop dat we dit nog een keer doen, ik heb super-genoten!!

9 opmerkingen:

  1. Wat een gave armband! Heel erg leuk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Marit, ze zijn mooi en stoer tegelijk! Leuk dat het zo'n gezellige dag was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb genoten!! Had er ook al een blogberichtje van gemaakt op m'n sieraden blog. Het was erg gezellig, zo leuk gepraat, maar we waren ook nog productief, haha! Je armbanden zijn onwijs mooi geworden. Prachtige kleuren! We gooien deze dag nog een keer in de herhaling hoor, ik ben voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie armbanden Marit!! Nog iets waar je op de kreadoe naar kan kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden en helemaal in jouw kleuren! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie armbanden. Super gezellig dat jullie dat samen hebben gemaakt! Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi geworden, die kleuren! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n freubeldagje.En het resultaat van deze dag mag er zijn.
    Leuke armbanden.Mooie kleuren.

    Groetjes,

    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk dat je samen met Cornelie deze armbanden hebt gemaakt, prachtig!! Kan me voorstellen dat je de smaak te pakken hebt gekregen ;)

    BeantwoordenVerwijderen