dinsdag 28 januari 2014

Vervolg SUperzaterdag

Zoals beloofd zou ik nog meer resultaten laten zien van onze gezellige bloggersmeeting. Na het maken van de eerste kaart gingen we allemaal aan de slag, met een paar inspiratiekaarten die ik van Pinterest haalde als voorbeeld. Iedereen ging aan de slag, met geweldig resultaat:


En de tweede stapel, helaas een onscherpe foto.


Om 16.30 uur eindigde onze gezellige dag, ik heb ervan genoten! Dank jullie wel, lieve meiden!

Vandaag start de Sale-A-Bration bij Stampin' Up! In de zijbalk van mijn blog vind je de nieuwe voorjaarscatalogus, en de Sale-A-Bration folder. Voor elke € 60,- die je bestelt mag je een artikel uitkiezen uit deze Sale-A-Bration folder.Uiteraard spaar je ook gewoon taartpunten op je bestelling! Morgenavond (woensdag 29 januari) plaats ik een verzamelbestelling. Als je wil meebestellen kun je me dat uiterlijk woensdag 18.00 uur laten weten op kaartentaart@gmail.com

5 opmerkingen:

  1. wat een gave kaartjes; krijg meteen zin om te gaan freubelen, maar helaas vandaag is het een werkdag :-(
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal het een gezellige boel geweest zijn bij jou afgelopen zaterdag! Gezellig hoor. En wat hebben jullie leuke dingen gemaakt......
    Ik hoop dat we vanavond ook zulke mooie dingen gaan maken. Ik heb er in ieder geval zin in!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marit wat een prachige kaarten; ik kan me u al verheugen op Maart! Ik duik vanavond nog even in e catalogus!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer SUper! :) Leuk om ook al deze kaartjes zo te zien! Gelukkig binnenkort ook alweer een volgende meeting!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen