woensdag 4 juni 2014

Watercolor workshop vrijdag 20 juni

Goedemorgen! Wat vliegt de tijd zeg, het is alweer juni! Voor ons een heel gezellige maand met onze trouwdag (vandaag!) en volgende week mijn verjaardag... Dat ga ik natuurlijk vieren op mijn blog, met een paar leuke weggeefjes de komende week!

Maar vandaag wat anders.. Afgelopen maand was ik druk met de watercolor workshop en omdat ik daar zoveel leuke reacties op kreeg heb ik besloten een Watercolor Workshop te houden!


We gaan aan de slag met de Pleasant Poppies stempel, kwasten, water en inktjes!

Ik geef deze workshop op vrijdag 20 juni bij mij thuis in Leusden, van 09.30 uur tot 11.30 uur. Kosten voor de workshop zijn € 5,-, dat is inclusief koffie/thee en iets lekkers, en ik heb 5 plekjes beschikbaar! Wil je meedoen, stuur me dan een mail op kaartentaart@gmail.com.


3 opmerkingen:

  1. Als ik hier naar kijk dan wou ik dat ik wat dichterbij woonde en meer tijd had:). Ik vind dit zo hartstikke mooi; helaas kan ik er niet bij zijn. De tweede kaart ( of is het canvas?) Is mijn favoriet. Ik kan daar uren naar kijken, Marit wat maak je toch veel moois!
    Liefs,
    Stella
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee keer vlak achter elkaarnaar leusden vind ik een beetje teveel van het goede, maar wat zou ik deze workshop graag volgen! Zulke mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeey!! Wat grappig inderdaad zeg dat we elkaar weer op deze manier tegenkomen!! Zo hebben we 2 dezelfde passies... hihihii!! Wat een superleuke dingen maak je zeg!!! Echte kunstwerkjes!!! Ik heb mij eigenlijk nog nooit echt in het stempelen verdiept.. maar krijg wel de kriebels hoor als ik jouw juweeltjes zie (en dan te bedenken dat ik gewoon allemaal inktjes en stempels in mijn la heb liggen.. haha..slecht he..) Ik kom gauw weer even buurten hoor! Liefs Nancy

    BeantwoordenVerwijderen