donderdag 21 augustus 2014

Corner Garden

Hoi! Ik heb weer een kaartje gemaakt, dit keer koos ik de Stampin' Up! markers om een stempel te beinkten. Superleuk om te doen, en dat je in een keer een afdruk met verschillende kleurtjes maakt in natuurlijk ideaal! Ik koos de Corner Garden stempel uit, ik ben dol op bloemenstempels!



Voor het stempelen heb ik de stempel wat natgemaakt met een sprayflesje water. Na het stempelen heb ik dit nog een keer gedaan en kon ik nog een keer afdrukken in lichtere tint. Twee kaartjes in een keer dus!

Ben jij al eens met de Stampin' Up! markers aan de slag geweest? Ik ben benieuwd!

10 opmerkingen:

  1. Leuk effect, die stempel is zo veel leuker als het plaatje in de catalogus... Fout om te zien dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Vooral dat het subtiel is en toch kleurrijk. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart en bedankt voor de tip van het nat spuiten weer wat nieuws geleerd. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig... ik hoop a.s. zondag deze stempel in mijn bezit te krijgen en dan dan ga ik zeker deze techniek ook proberen.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marit hij is prachtig. Heel subtiel; daardoor ogen die bloemen heel fragiel
    Ik heb nog niet zoveel markers en heb onalngs voor het eerst stempels ingekleurd; zo leuk om te doen! En als ik dit zie....:)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jekkie, waarom laat je toch altijd weer zulke mooie dingen zien, wat een super stempel en wat leuk gestempeld zo! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lief en zachte uitstraling! Ik moet ook weer eens stempelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi en lekker licht zo, Marit! En toch ook met veel kleur, helemaal geweldig dus deze kaart!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen