woensdag 17 september 2014

Bedankveertjes


Hoi! Vandaag heb ik weer een veertjeskaartje te laten zien. Echt een favoriet van mij, de veertjesstempels Four Feathers met bijpassende stanzen! Ik ben ze nog lang niet moe, ik hoop jullie ook niet ;-).



Ik moest iemand heel erg bedanken, en hoe kan dat beter dan met een zelfgemaakte kaart? Ik stempelde de Hardwood stempel op Naturals White papier met de inktkleur Crumb Cake en ging er daarna met een waterpenseel overheen op een paar plekjes, dat geeft een superleuk effect vind ik zelf. Ik stempelde ook nog wat spettertjes met een stempel uit de Gorgeous Grunge set.

De veertjes stempelde ik in 3 kleurtjes, met een touwtje eromheen en twee bannertjes (met een tekstje uit de set Good Greetings, die je tot eind oktober kunt verdienen als jouw partyomzet € 300,- of meer bedraagt!) vond ik de kaart af.

Komende vrijdag doe ik weer een bestelling, wil je iets meebestellen dan kun je me mailen op kaartentaart@gmail.com. Ook kun je dan gebruik maken van onderstaande weekaanbiedingen!



4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje weer Marit, heb zo'n zin in de workshop kerstkaartjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die veertjes; die zijn ook zo leuk (zucht haha) Prachtig met die hardwood stempel; ik vind het effect met een waterpenseel zo gaaf!
    Fijne avond!
    Stella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is geweldig, hij hangt te pronken in het kaartenrek aan de muur! Thx!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige achtergrond! En die veertjes maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen