zaterdag 6 september 2014

Blue poppies!

Goedemorgen! Het is weer heerlijk weekend! Wij gaan vandaag klussen, een interne verhuizing. Mijn zoontje krijgt een andere kamer, en zijn wens is een "Hoe tem je een draak-kamer". We hebben heel leuk behang gevonden...maar eerst het oude behang afstomen (en het zit er heel strak op!). Ben benieuwd hoe ver we komen vandaag!

De kaart die ik vandaag wil laten zien maakte ik al een tijdje terug, met de prachtige "Pleasant Poppies" stempel. Deze keer kleurde ik met blauw tinten:


Heerlijk om te doen, dat kleuren. En deze poppies stempel blijft een favoriet van mij!

Ik wens je een heel fijn weekend en tot blogs! En o ja, komende dinsdag, 8 september, bestel ik weer, wil je meebestellen mail me dan op kaartentaart@gmail!

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje; succes met de verhuizing/klussen. Helaas had ik zaterdag geen tijd om even gedag te zeggen in Den Bosch, het was te druk bij onze kraam. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje, leuk in het blauw!
    Succes met de drakenkamer,haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachig kaartje, ook die achtergrond! En, is het gelukt met het behang?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enne, de draak al getemd?

    Deze kaart is zo gaaf, de techniek geeft een bijzonder mooi effect. Ik heb deze week ook twee water-coloured kaarten gemaakt, dankzij de leuke workshop bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen