woensdag 5 november 2014

Inkleuren

Hoi! Vandaag heb ik (eindelijk) weer eens wat nieuws te laten zien op mijn blog! Tussen de kerstworkshops door had ik een aanvraag voor een workshop met de nieuwe Blendabilities, de alcohol markers. En het liefste wilden de dames de pauw inkleuren....

Ik maakte dit voorbeeld:

Ik besloot de pauw te kleuren met roze en paarstinten, en wat is dat inkleuren toch heerlijk om te doen! Inmiddels is het een echte rage, aan alle kleurboeken voor volwassenen te zien!
De blendabilities werken heerlijk op het Whisper White papier van Stampin' Up!, ik ben echt heel enthousiast!

Sluit ik vandaag af met de nieuwe weekaanbiedingen, ik bestel komende zaterdagavond, mocht je mee willen bestellen stuur me dan een mail op kaartentaart@gmail.com


5 opmerkingen:

  1. Zo hee, heb jij die even mooi ingekleurd! Petje af hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel leuk geworden! Super al die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan mij goed voorstellen dat alle dames deze stempel wilden inkleurend. Prachtig hoe jij het hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is deze kaart mooi geworden!! En het is idd zo leuk om te doen, heerlijk ontspannend.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen