woensdag 2 september 2015

Herfstblaadjes

Goedemorgen! Nog eventjes en de blaadjes vallen weer van de bomen. De herfst vind ik toch wel het mooiste seizoen, ik houd van herfstkleurtjes en 's avonds de kaarsjes weer aan.... Ook wordt het dan echt "knutselweer" vind ik. Ik ben in ieder geval al lekker aan de slag geweest met een nieuwe stempelset van Stampin' Up! "Lighthearted Leaves.



Ik gebruikte herfstige inktkleurtjes en stempelde die op het Shimmery white cardstock, omdat ik had gezien in de catalogus dat dat perfect papier was voor "Watercoloring". Na het stempelen heb ik het papier natgesprayd met water, de kleuren liepen prachtig uit, maar de afbeeldingen bleven ook duidelijk. Ik ben overtuigd ;-). Ik heb nog wat stippels bijgestempeld, en toen met een witte gelpen accenten aangebracht. Het lint dat ik gebruikt heb is "Burlap ribbon" en het tekstje komt ook uit de stempelset "Lighthearted Leaves"

Vanavond doe ik een Stampin' Up! bestelling, en dan kan er voor het eerst besteld worden uit de nieuwe herfst/wintercatalogus, als je op het plaatje in de zijbalk van mijn blog klikt krijg je die te zien. Uiteraard kun je bij mij ook een papieren exemplaar aanvragen.

Bij mijn bestelling van vanavond kun je ook gebruik maken van de nieuwe weekaanbiedingen:



Wil je meebestellen, mail me dan voor 19.00 uur op kaartentaart@gmail.com

1 opmerking:

  1. Ik vind de stempels ook helemaal bij je passen. En je kaart is adembenemend mooi! En vooral; je geeft een eigen en supermooie draai aan de SU spullen. Wow!
    Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen