woensdag 30 september 2015

Workshopkaarten

Goedemorgen! Zoals beloofd zou ik je de workshopkaarten laten zien die we van de week gemaakt hebben. We maakten daarbij gebruik van de prachtige stempelset "Watercolor Wings". Ik vond het leuk om te laten zien dat je met een stempelset kaartjes in heel verschillende stijlen kunt maken.

De deelneemsters aan de workshop konden kiezen uit twee kleurencombinaties. De eerste was blauw:


En de tweede roze/rood:


De linkerkaarten zijn wat strak, met designpapier en een gestempelde en uitgesneden vlinder. De tweede kaart is een echte stempelkaart! Ik ben benieuwd welke jij het mooist vindt! Onderaan dit bericht kun je precies zien welke spulletjes we gebruikten voor deze kaarten.

Vanavond plaats ik weer een Stampin' Up! bestelling. Uiteraard kun je meebestellen, stuur me maar een mailtje op kaartentaart@gmail.com. Als je dat voor 19.00 uur doet, bestel ik voor je mee. Je kunt dan uiteraard gebruik maken van de nieuwe Weekly Deals:


Ik wens je een fijne woensdag toe!

Built for Free Using: My Stampin Blog



5 opmerkingen:

  1. WOW wat zijn ze mooi geworden! En vooral de "stempelkaarten". Leuk dat je weer begonnen bent met workshops

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauties; het zal je niet verbazen dat ik helemaal wég ben van de blauwe varianten:) De "strakke"variant is eindeloos mooi; mijn favoriet!
    Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ik kan niet kiezen welke ik de mooiste vind ;-)
    Echt knap!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn voorkeur gaat helemaal uit naar de blauwe.
    Die is zo mooi
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen