zondag 20 november 2016

Suuuuperrrrrrrrrrr!!!

Goedemorgen! Ja, het is erg lang geleden dat ik een berichtje plaatste.....maar ik leef nog en creatief ben ik ook nog steeds, ik zou niet zonder kunnen!

Vanaf morgen begint er een week met echt superaanbiedingen bij Stampin' Up! en die wil ik graag met je delen. Uiteraard zijn deze aanbiedingen bij mij te bestellen!

Omdat er morgen, maandag 21 november, aanbiedingen zijn die alleen deze dag gelden, bestel ik maandag om 13.00 uur.

De volgende bestelling is volgende week maandag, 28 november, ook weer om 13.00 uur. Die dag zijn er weer een paar speciale aanbiedingen.

Hieronder laat ik alle aanbiedingen zien, en aan het eind deel ik nog een leuk filmpje met je waarin een van de aanbiedingsartikelen wordt gebruikt, een echte musthave wat mij betreft!

Nou, hier komen ze! Wil je wat bestellen, mail me dan op kaartentaart@gmail.com! Klik op de plaatjes om ze groter te kunnen zien.

Deze aanbiedingen zijn alleen morgen, maandag 21 november, geldig:





Deze aanbiedingen zijn de hele week geldig, we beginnen met de 10% korting:




20% korting op al deze producten:


30% korting op deze selectie producten:



En maar liefst 40% korting op al deze producten:


Onderstaande kortingen gelden alleen op maandag 28 november:


En, zoals beloofd nog een filmpje met een van mijn favorieten uit deze aanbiedingen, de Seasonal Decorative masks. Je krijgt 4 masks, nu voor maar € 4,50. Bibi Cameron uit Engeland laat zien wat je daar allemaal mee kunt, laat je verbazen:



Wil je een bestelling plaatsen, laat me dat dan weten, mijn emailadres is kaartentaart@gmail.com!

Fijne zondag!








4 opmerkingen: